另外希望有會籃球的人,可以來教教我,

I hope someone who plays basketball well can teach me.

我會很開心地學習喔

I am willing to learn !

,雖然我有點笨,但是至少聽得懂人話,這不是廢話嗎?呵呵,

Though I am not that smart , can understand what you say still (it is nonsense ,isn't it?)。haha

另外還有那些規則也可以我說,因為有的規則我不知道,常常犯規,

Please tell me the rule of basketball as well. Because I don't know some of it and often break the rule.

哈哈哈哈哈,就降哩

Ha ha ha ha .that's all


希望對你有幫助,自己翻的喔,但八九不離十:))

參考資料 腦子⋯
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 fletch16 的頭像
    fletch16

    fletch16

    fletch16 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()